تعدد شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

وجود شبکه های اجتماعی در زمینه ی بازاریابی اینترنتی می تواند بسیار مفید باشد اما در صورت استفاده ی نادرست می تواند اثرات منفی در بازاریابی اعمال نماید.
اما چگونه می توان از تعدد شبکه های اجتماعی بهره برد و تهدیدات وجود آن ها را به فرصت تبدیل کرد؟
۱) مخاطب خود را بشناسید.
در میان بازدید کنندگان وب سایت شما مسلما بازدید کنندگانی هستند که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

مسئله ی مهم این است که آن بازدید کنندگان را شناسایی کرده و مهم تر از آن این است که شناسایی نمایید از کدام شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده می نمایند. این کار را می توانید از طریق یک نظر سنجی که از طریق ایمیل یا وب سایت خود ترتیب می دهید انجام دهید. به عنوان مثال در صورت استفاده بیشتر بازدیدکنندگان از شبکه اجتماعی فیس بوک بیشتر وقت خود را بر روی فیس بوک بگذارید تا شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر.
۲) رو ش های بازاریابی را با یکدیگر استفاده نمایید.
در استفاده از شبکه های اجتماعی و فواید آن هیچ شکی نیست اما به منظور جلوگیری از اشباع شبکه های اجتماعی سعی کنید از روش های دیگر بازاریابی نیز مانند بازاریابی ایمیلی و غیره همراه با آن استفاده نمایید .
۳) نقاط قوت را با دقت مشخص نمایید.
شبکه های اجتماعی فراوانی وجود دارد که می توانید در همه ی آن ها عضو شوید و فعالیت نمایید ولی توصیه می شود به جای عضویت در همه ی شبکه های اجتماعی موجود از بعضی شبکه های اجتماعی استفاده نمایید و وقت خود را به جای تقسیم کردن بر روی تعداد زیادی شبکه بر روی یک یا چند شبکه ی محدود صرف نمایید و سعی کنید هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

خواندن 148 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 28 مهر 1395 ساعت 07:11

نظر دادن

لطفا نظر خود را وارد کنید

نشانی ما

گروه نت برندینگ ، پیشرو در ارائه خدمات آکادمیک طراحی وب، برندینگ اینترنتی، توسعه کسب و کار و برنامه نویسی موبایل

آدرس : اصفهان، خیابان 22بهمن، بعد از مخابرات، مجتمع اداری الماس، طبقه2 ، واحد6

 +98-31-32402770

 +98-9131013307

عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در خبرنامه ما عضو شوید .